Αρχική +PLUS Πώς θα αποφύγετε τις συζητήσεις για το βάρος

Πώς θα αποφύγετε τις συζητήσεις για το βάρος

Γράφει η Λαμπρινή Μόσχου, διατροφολόγος

Θα ήθελα να σας καλωσορίσω στην καινούργια μου στήλη. Η ιδέα για αυτή τη στήλη γεννήθηκε από την διαπίστωση ότι καθετί που μας συμβαίνει, τον καθένα μας μπορεί να τον επηρεάσει διαφορετικά και να του προκαλέσει διαφορετικά και σκέψεις ανάλογα με την προσωπικότητα και τα βιώματά του. Πολλές φορές δεν μπορούμε να ελέγξουμε το αν θα μας συμβεί κάτι. Μπορούμε όμως να μάθουμε να το αντιμετωπίζουμε και να το διαχειριζόμαστε με τέτοιο τρόπο που να μας επηρεάζει το λιγότερο δυνατό. Να εκπαιδευτούμε, σε καθετί, να προσπαθούμε να δούμε τι κρύβεται πίσω από αυτό αλλά, και πώς θα μπορούσαμε να το χρησιμοποιήσουμε θετικά στην πορεία μας. Σε αυτή την προσπάθειά μου θα ήθελα να σας έχω συνοδοιπόρους αλλά και βοηθούς. Μπορείτε να συμμετέχετε γράφοντας τα δικά σας σχόλια αλλά και με το να μοιραστείτε μαζί μου τις δικές σας εμπειρίες. Αυτό θα μπορούσε να είναι ερέθισμα για κάποιο
επόμενο «μάθημα θάρρους». Σας ευχαριστώ και σας περιμένω!

Μάθημα θάρρους 1ο:  

Είστε στον εργασιακό σας χώρο όπου συνυπάρχετε με πολλές γυναίκες συναδέλφους και το θέμα της δίαιτας και των συνταγών πρωτοστατεί σε καθημερινή βάση. Παρατηρείτε ότι όποτε γίνετε κάποια τέτοια συζήτηση, εσείς επηρεάζεστε πολύ, αισθάνεστε μειονεκτικά και ανχώνεστε.

Πώς θα μπορούσατε να το αποφύγετε;

Συμβουλή 1η:

Καλό θα είναι να μην ξεκινάτε εσείς οι ίδιοι συζητήσεις για δίαιτες, γραμμάρια, πόσα κιλά είσαι, πόσα κιλά είμαι, κτλ. Είναι μία «παγίδα» που βάζετε οι ίδιοι στον εαυτό σας. Οι  συζητήσεις σε αυτές τις περιπτώσεις μπορεί να κινητοποιηθούν από κάτι πάρα πολύ απλό, όπως κάποιο σχόλιο για κάποια διάσημη, ή κάποιο σχόλιο για το βάρος σας ή το σώμα σας ή ακόμα και κάποιο σχόλιο για κάτι που τρώτε εκείνη την στιγμή.

Μπορεί η συζήτηση να πάρει προεκτάσεις που να μην είστε προετοιμασμένοι να διαχειριστείτε και τελικά να αισθανθείτε άσχημα.

Συμβουλή 2η :

Όταν βρίσκεστε κάπου και ξεκινάει συζήτηση πάνω σε αυτό το θέμα, καλό θα ήταν να αλλάξετε θέμα διακριτικά. Σκεφτείτε θέματα που σας ενδιαφέρουν και σας χαλαρώνουν όπως για παράδειγμα προορισμοί διακοπών ή μοιραστείτε μαζί τους κάτι που κάνατε και περάσατε πάρα πολύ ωραία. Θα μπορούσε να είναι επίσης κάποιο καλό βιβλίο που διαβάσατε πρόσφατα ή κάποια ταινία. Αν σας αρέσει το διάβασμα ή ταινίες θα μπορούσατε ακόμα και να ξεκινήσετε την συζήτηση προκειμένου να σας συστήσουν οι υπόλοιπες κάτι καλό που διάβασαν ή είδαν πρόσφατα. Με λίγα λόγια «φέρτε την συζήτηση στα μέτρα σας».

Συμβουλή 3η:

Αν παρά τις προσπάθειές σας δείτε ότι η συζήτηση πηγαίνει πάλι σε «επικίνδυνα μονοπάτια», καλό θα ήταν να απομακρυνθείτε από εκεί και να ασχοληθείτε με κάτι που σας αρέσει, όπως για παράδειγμα με κάποιο σταυρόλεξο, Sudoku, περιοδικό ή εφημερίδα ή ακόμα και βιβλίο που θα έχετε προβλέψει να έχετε μαζί σας για αυτές τις περιπτώσεις.

Μην  περιμένετε να αλλάξετε τους άλλους ή να αλλάξετε την άποψή τους. Ειδικά αν έχετε διαπιστώσει ότι συνήθως οι συζητήσεις μαζί τους καταλήγουν σε αδιέξοδο και με εσάς σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, απλά μην ταλαιπωρείτε τον εαυτό σας. Προστατεύστε τον και βρείτε εναλλακτικούς τρόπους ώστε αυτό που κάνετε ή συζητάτε να σας χαλαρώνει και να σας προκαλεί θετικά και όχι αρνητικά.

ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Exit mobile version