Μια σπουδαία συμμαχία με έντονο κοινωνικό αποτύπωμα γεννιέται στη Νέα Χαλκηδόνα. Τη Δευτέρα 22 Ιουνίου 2026, ο Δήμος Νέας Φιλαδέλφειας – Νέας Χαλκηδόνας και ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός υπέγραψαν Μνημόνιο Συνεργασίας, με σκοπό τη δημιουργία ενός πρότυπου «Κέντρου Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης και Προαγωγής Ψυχικής Υγείας Παιδιού και Οικογένειας». Τη συμφωνία επικύρωσαν ο Δήμαρχος Γιάννης Τομπούλογλου και ο Πρόεδρος του Ερυθρού Σταυρού, Dr. Αντώνιος Αυγερινός, θέτοντας ως προτεραιότητα τις ανάγκες των νέων και των γονέων της περιοχής.
Η σύμπραξη αυτή εξασφαλίζει άμεσα τη στέγαση της νέας δομής, καθώς ο Δήμος παραχωρεί το δημοτικό ακίνητο στη συμβολή των οδών Μαραθώνος 14 και Ραιδεστού. Από την πλευρά του, ο Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός χρηματοδοτεί εξολοκλήρου την ανακαίνιση και τον εκσυγχρονισμό του κτιρίου, μετατρέποντάς το σε έναν σύγχρονο και απόλυτα προσβάσιμο χώρο φροντίδας.
Το εξειδικευμένο προσωπικό του Τομέα Κοινωνικής Πρόνοιας του Ερυθρού Σταυρού θα αναλάβει την επιστημονική εποπτεία. Η δομή θα προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες συμβουλευτικής, προγράμματα ενδυνάμωσης, καθώς και στοχευμένες δράσεις για την ενίσχυση της ψυχικής ανθεκτικότητας των παιδιών και των εφήβων, θωρακίζοντας την κοινωνική συνοχή της πόλης.
Μετά την υπογραφή της συμφωνίας, ο Δήμαρχος Γιάννης Τομπούλογλου υπογράμμισε τη σημασία της πρωτοβουλίας:
«Οι σύγχρονες κοινωνικές πιέσεις απαιτούν από την Τοπική Αυτοδιοίκηση να δραστηριοποιείται στην πρώτη γραμμή της αλληλεγγύης. Το νέο Κέντρο Ψυχοκοινωνικής Υποστήριξης αποτελεί μια έμπρακτη επένδυση στη νέα γενιά. Μαζί με τον Ελληνικό Ερυθρός Σταυρό δημιουργούμε ένα ασφαλές καταφύγιο επιστημονικής καθοδήγησης για κάθε οικογένεια. Για εμάς, η κοινωνική πολιτική αποτελεί καθήκον και ευθύνη. Χτίζουμε έναν Δήμο ανθρώπινο και συμπεριληπτικό, όπου κανένας πολίτης δεν μένει μόνος του.»
Η στρατηγική αυτή κίνηση επιβεβαιώνει την απόφαση της δημοτικής αρχής να επενδύει σε ισχυρές συνέργειες, προσφέροντας ουσιαστική στήριξη στις ευάλωτες κοινωνικές ομάδες και αναβαθμίζοντας την καθημερινότητα των πολιτών.




