Ώρα για ύπνο!!! Μερικές ιδέες για παιδικά όνειρα γλυκά.

0
80

kaitiΓράφει η

ώρα

  • Διαμορφώστε σωστά το δωμάτιο του. Η θερμοκρασία του δωματίου να είναι ευχάριστη, ούτε πολύ ζεστή, ούτε πολύ κρύα. Να μην υπάρχουν στο δωμάτιο έντονες μυρωδιές και θόρυβοι.
  • Κάντε ομαλή τη μετάβασή του από το παιχνίδι στο κρεβάτι επιβραδύνοντας τους ρυθμούς του παιχνιδιού όταν πλησιάζει η ώρα του ύπνου.
  • Βάλτε χαλαρωτική μουσική πριν μπείτε στο δωμάτιο για ύπνο.
  • Διαμορφώστε πρόγραμμα ύπνου. Συγκεκριμένη ώρα για ύπνο και ίδιες συνήθειες πχ, χαλαρή μουσική, μπάνιο, παραμύθι, ύπνο.
  • Βραδινό μπανάκι. Το μπάνιο ηρεμεί και ξεκουράζει.

ώρα 1

  • Φορέστε του πυτζάμες άνετες με τον αγαπημένο του ήρωα ή το αγαπημένο του χρώμα.
  • Δημιουργήστε θετικά συναισθήματα για τον ύπνο. Εξηγήστε ότι ο ύπνος μας ξεκουράζει και την επόμενη ημέρα θα μπορούμε να παίξουμε περισσότερη ώρα και με καλύτερη διάθεση.
  • Κάντε το δωμάτιο του και το κρεβάτι του ελκυστικό. Ένα αρκουδάκι, ένα κουκλάκι, ωραία σεντόνια (προσοχή όλα τα αντικείμενα να είναι ασφαλή).

ώρα 2

  • Διαβάστε παραμύθι.

ώρα 3

  • Μιλήστε για ότι το έκανε χαρούμενο μέσα στην ημέρα. Τι καλύτερο να κλείνει η ημέρα με ευχάριστα συναισθήματα.
  • Ανάψτε ένα «μαγικό» φωτάκι που απομακρύνει κάθε τι που φοβάται.
  • Καληνυχτίστε το παιδί με ένα φιλί, μια αγκαλιά και αφήστε τη πόρτα του δωματίου ελαφρώς ανοικτή.

ώρα 4

  • Αν ισχυρίζεται ότι δεν μπορεί να κοιμηθεί, να έχετε υπομονή και να το ηρεμήσετε χωρίς να το σηκώσετε από το κρεβάτι.

ώρα 5

  • Αν συνεχίζει να σας φωνάζει, επιστρατεύστε τη βοήθεια του μπαμπά.
  • Αν δει κάποιο όνειρο που το φόβισε, κρατήστε το αγκαλιά και ηρεμήστε το μιλώντας του.

ώρα 6

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.