ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΕΜΙΣΩ ΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΟΥ ΣΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ ΓΙΑ ΑΝ ΑΠΟΦΥΓΩ ΤΙΣ ΑΤΑΣΤΑΛΙΕΣ;

0
96

Πριν από κάθε δεν θα φεύγεις από το σπίτι χωρίς να φας κάτι. Το καλύτερο πρώτο πιάτο είναι μια σούπα λαχανικών. Η σούπα, ιδιαίτερα αυτή που περιέχει αρκετά λαχανικά είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και νερό. Τι σου προσφέρει: σίγουρη ενυδάτωση του οργανισμού, γρήγορο κορεσμό και αποφυγή μελλοντικού « food hangover». Οι σούπες λαχανικών μπορούν να σου «κόψουν» την όρεξη και να αποτρέψουν την πρόσληψη υπερβολικών ποσοτήτων φαγητού στο , τα οποία ως επί το πλείστον είναι πλούσια σε λίπη και θερμίδες.

Αρκέσου σε 1 μόνο πιάτο φαγητού και γέμισέ το σωστά!

Όπως θα παρατηρήσετε και στις εικόνες το γεύμα θα πρέπει να είναι πλήρες, δηλαδή να περιλαμβάνει την ομάδα του κρέατος από όπου λαμβάνουμε τις περισσότερες πρωτεΐνες (κρέας, αβγό, τυρί), την ομάδα των δημητριακών από όπου λαμβάνουμε τους περισσότερους υδατάνθρακες (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες, ψωμί) και την ομάδα των λαχανικών τα οποία είναι πλούσια σε βιταμίνες,ιχνοστοιχεία και φυτικές ίνες!

Δε χρειάζεται να στερηθούμε τίποτα αρκεί να προσέξουμε τις ποσότητες.

Χωρίζουμε το πιάτο μας στη μέση. Γεμίζουμε το μισό με σαλάτα. Το άλλο μισό το χωρίζουμε πάλι στη μέση και στο ¼ που δημιουργείται βάζουμε κάτι από την ομάδα του κρέατος (κρέας, κοτόπουλο, αρνί, γαλοπούλα, αβγό, τυρί), ενώ στο υπόλοιπο ¼ που απομένει συμπληρώνουμε την ομάδα των δημητριακών (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες, ψωμί).

Αυτό, το ¼ από την ομάδα των υδατανθράκων μπορεί επίσης να περιλαμβάνει κάποιο από τα ιδιαίτερα εδέσματα του γιορτινού τραπεζίου όπως: 1 τυροπιτάκι-λουκανικοπιτάκι, 1-2 τυροκροκέτες ή 1-2 κολοκυθοκεφτέδες ή ένα κομμάτι πίτα μαζί με 1 κουταλιά από κάποιο dressing: τζατζίκι, ρώσσικη, τυροκαυτερή.

Έτσι, εξασφαλίζουμε την επιθυμητή διατροφική ισορροπία, μια καλή ποικιλία τροφίμων και τον απόλυτο κορεσμό!

Μια καλή ιδέα είναι να φάτε το γλυκό αμέσως μετά το ή να αντικαταστήσετε με αυτό ένα ενδιάμεσο σνακ με ένα μελομακάρονο ή έναν κουραμπιέ μαζί με ένα φρούτο.

Όσο για το αλκοόλ, ένα ποτήρι λευκό ή κόκκινο κρασί είναι ιδανικό συνοδευτικό μαζί με το φαγητό, αρκεί να περιοριστείτε σε 1 με 2 ποτήρια!

ΑΦΗΣΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.